Sidang Meteor

Monday, June 22, 2009

kipas-susah-mati aku kena tag... 1st time,beb...

adus.. first time aku kena tag.. tag lak dtgnye dr jejaka hencem semesia... cik ayie...
toce2 pade cik ayie..

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

1. die nie cute bile nengok mukenye...baby face.. huhuhu
2. die ni xprnah hayat nk komen atikel aku.. kureng acam..huhuhu
3. comel & bergaya...
4. cute, hencem, steady, cool
5. ntahlah... cute lagi... muahahahaha.. (ko mmang cute r ayie wei... confirm xsnang dduk r lpas ni..hahahahahha..)

setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelom memilih

* suka sangat bca novel especially nvel2 cinta tp kini ke'skaan aku t'pksa d lowkan coz aku bz skang..uwaaaa..
* sayang bangat kat mak aku....
* se0rang yg mingong bile k'blurannya hadir..
* aku suka nasi greng kg d cmpur ngan teo 'o'... org tua katakan..hahahhaa..
* ingin jd ank solehah & istri mthali (poyo mu ni,rby..).. doa2kanlah wei..
* hanya mempunyai sen arab saudi yg bakal aku wasiatkn pd famili aku..(kejamkan aku..)
* amat suka lagu .. PERFECT n then..jeng..jeng..nasyid s'mstinye.. (akukan wanita mithali yg t'akhir..kui3x..)
* swimming.. aku xkan sesekali swimming.. never... sbb aku fobia bab2 air ni...
* ini olang manyak pemurah.. (aku xnk cakap bnyak nnti org ckap aku ni riak lak..ke guane???...huhuhu..)
* orang selalu anggap aku ni.. hmm.. ntahlah nk kabor gane.. aku pun xtau ape org anggap aku ni.. mcm org tua kut..

anda perlu memilih 10 penerima award..

1. cikgu padlah
2. dahlia
3. kak linda
4. syazwan VL
5. kusut
6. mapieceofart
7. misz bintang
8. cik para
9. shah
10. qe-runk


post signature



6 MeTeoR:

Anonymous said...

wah nm sy pon ditag ek..nmpaknya virus tag jenis nie sdg mngganas..hr nie jer sy dapat 3 tag yg sm dr 3 follower tmasuk dr ruby..fadlah pon dpt tag cmnih n nasib dia xtag sesape kalo x kopem 4 follower bg tag sm..skg dh 3 pagi..kang balek dr keja sok sy jawab..insyaallah hrp xlupe..hehe..

Afendy @ Ustazkodimero said...

Ahahaha cikgu pad kena tag lg...

Fadhlah said...

mana gambo awardnya?-padlah dah buat dah tag nie..tp sekerat ajer la..(dr org lain)tp rasanya award yang sama...

ruby said...

to dahlia:
tag ni mmng sdikit femes..xtaulah kt mne k'femesan ye tu..ahakz..

to padlah:
award ye ilang ntah kt mane..

Unknown said...

cik ruby..
thanks tag..
nanti kite wat k?

Unknown said...

helo helo...
ada org tak...

kalo ada...
meh singgah blog kite..
ada award utk awak..

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!