This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.


Sidang Meteor

Tuesday, May 12, 2009

ntah apa2 ntah,b...

this day adalah nak kate malang tak juga.. nak kate epi tak jugak.. ntahlah, aku amat rase lost2 yang amat... hanya Allah yang tahu perasaanku d tika ni... blog aku ni pun ngan undercnstruction.. ntah ape2 ntuk aku buildkan... xde idea wei... ni pun kalu aku lost idea, bnyak gak kwan2 blogger aku kena kick (ntuk aku cari idea..).. hehehhhee..
ntahlah.. mcm2 jadik dalam hidup aku.. Subhanallah... aku tak ptut mengeluhkan... ari ibu dh berlalu.. camat ari ibu,mak.. luv u... nnti ari guru lak... YaAllah, Engkau bahagiakanlah mereka2 yang pernah mengenaliku... aku hanya insan yang kerdil yang penuh kelemahan n kekurangan... moga ari ni memberi aku satu harapan ntuk meneruskan ari2 yang mendatang... ampunilah akan segala dosa2ku YaAllah... esok exam muet 4 speaking... ayoo, hancuz r... ahakz...



post signature

Monday, May 11, 2009

bored..

malam ni aku menaip laei (01/05-23:17 pm)...jemu??..pernah kawan aku tanya "kau ni ngadap laptop 24 jam,mata kau ni xpenat ke??.."..pnat tu mmang pnat tp kite ni kalu dh
minat sesuatu tu,terjun gaung pun sanggup (ish,aku sanggup ke??..)..hmm,this night aku nk bebel ape erk??..idea...idea...idea...come on.... hah,aku nk kngsi 1
citer r kt korang sume..blh tak??..korang nk dngr tk??..(tu nmpak,aku tgk rmai yg kpalanye angguk2..hehehehe).. alrite... toce2... nk kte citer ni klkar xde r
jugak..serius??..half half r..(mingong my english ork..).. ok2,aku xnk bazirkan time.. aku start erk..
satu ari tukan,when i walk walk at road my village tu (korang tau ke kg aku kt mne??..)..meh aku pelankan,kg aku ni front france,besides japanese and between
australia..kalu korang xjumpe gak,aku xtau nk kate cmne r..dlm google map ade beb..try cri erk..ok,aku cntinue my story erk.. mase aku best2 jalan tu,mate aku
ni yg mmangnye dh gatal tertancap pada sesuatu d sebalik rook (semaklah).. my heart dup..dap..dup..amende tu??.. mula r my mind ni think yg bukan2.. aku m'cngkung
smbil mate aku ni mcm nk juling dh..aku kuit ngan batang kayu yg ade by side my ni.. time aku kuit2 tu, terpocot aku d buatnye.. korang nk tahu ape bnde..??..
hmm,hampeh..rupa2nya anak jran aku (4 tahun umur dia..tnggi dia,agak2 aku hmm,ade r lam 105 sm kot..tul tk ni??).. aku ask die "cmna aisyah ade lam tu??..wuat
ape??..".. "aisyah main ari2 ngan kak.ari td aisyah unggu kak ari aisyah.pastu aisyah umpe papa.."..."papa??"..aku mengaru kpala aku yg xgatal ni.."aisyah
jmpa papa kt mne??.."aisyah umpe alam tu"smbil jarinye menunjuk ke arah semak td.aku mkin keliru.."dh tu papa ckap".."papa xakap ape2 pun.papa tu arah kt aisyah.
aku mkin keliru.."meh tnjk kt akak mane papa tu"..aku memimpin tngan c kcil tu.."hah,mne papanye?".."adi ade sni,papa tue ade mama lain"..adus,kpale aku
mkin pning..aku m'nepuk dahi..(panadol oo panadol).."mama lain".."aisyah ckap btul2,kan xpsal2 papa n mama aisyah gduh nnti.aisyah nk ke tngok papa n mama
aisyah gduh?'...bdak tu menggelengkan kpalenye.."kak..kak..tu papa"..aku menoleh.."mane?".."tu"..mne ade papa die kt stu??..sekumpulan ayam ade r.. "mane,aisyah?"
"tue".."tue,engok papa die ngan mama die.adi papa die marah mama die.aisyah epor batu kat papa die.adan uke kt papa die"....olos,aku menepuk dahi aku...
aku terduduk smbil terbahak2 gelak..rupe2nye papa yg bdak kcik ni mksud td ialah bapak n ibu ayamlah..adus..blh die smakan ayam tu ngan papa n mama die tu..
kang kalu gtau kt parents die ni cnfirm diorg ni kcik ati...hahahahhaaaa..................
citer ni sbnarnye xmsuk dek akal..aku sbnarnye very2 bored..fikiranku buntu..mindaku tepu..otakku berkepu-kepu..jdilah driku BuTePu...damn it!!!...
idea xdelah wei...puas jenuh aku cri...blurp..blurp...blurp......


- Xde Dah...



Sunday, May 10, 2009

bro ejo n sawah..=>

cantik tak??.. cantikkan.. maaf,bro ejo.. pnjam ur pic jap.. aku tak tau r bro ejo amik area kg mane tapi yang pnting bg aku cra die ketip gmbar tu, macam kena r.. aku gtau kat bro ejo just nak amk gmbar pic sawah je tp 5 bro ejo, sowie erk coz dik bie amik gak this pic... halal erk... tp bro ejo ttap terpelihara hakcipta tu.. hehehe.. aku sbnarnye dh lame cari gambar2 cmni.. tup..tap.. nk d jadikan citer aku dapat this pic ni tatkala aku klik2 FS n then tertancap kat my skrin com kat area FS bro ejo.. pergh, punyer r lame aku nak mntak k'izinan die ntuk amk this pic.. Alhamdulillah, kasi jugak die.. thankz bro... try korang perhati dalam2 this pic tu.. fulamak, indahnya kejadian ni.. mesti korang terfikir2kan camna ni sume jadi.. tu kudrat RABBI belake,guys.. kite patut bersyukur sebab masih still laei leh tgk keindahan alam ciptaan RABBI.. SUBHANALLAH...



hah, yang ni lak pemandangan kotak-kotak sawah padi.. hijaukan.. ni pun ehsan dari bro ejos.. thanks,bro.. aku tak pernah r p tempat2 gini cume lalu je ade r.. tapi takde hal, tgk gambar pun dah cukup dah.. hehehe.. aku pun suke ketip2 gambar tapi kebanyakkan koleksi aku bnyak ke arah laut n pantai.. bro ejo, thanks bnyak2 erk.. jangan mare...hehehehehe


ade stu laei gambar tapi cukup r tu stakat ni.. kadang2 this pic bnyak memberi kite terpikir n merenung semula tentang arah hidup kitekan.. so,fikir2kanlah...


myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!