This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.


Sidang Meteor

Thursday, June 11, 2009

..."FireWork vs TATiUC"...

malam kelmarin (10/06/09), lpas dinner kt bilik aku ni,aku open da my laptop... wape mnit kedian,ngah syok2 aku ngadap lptop sambil usha2 blog mmber,aku d kejutkan satu kejadian yang amat membuatkan my heart weti sekejap (xlame pun..).. n aku terdengarlah satu 'tembakan' yang amat dasyat,melanda scol aku ni.. burmm.. grrrrr... aku yg xtau arah tujuan trus berlari (slowly..) p kat my wndow room aku ni, langsirnye ku selak.. dan.... treng.. treng... poooomm.. buurrmmmm... scol aku d 'tembak' bertalu2 dek satu kuasa yang amat dasyat d abad ini.. ruang angkasa sekitar scol aku d penuhi ngan cahaya2 & api2 yang pelbagai bentuk & wane.. aku mendongak, mateku kaku.. gup.. gap.. gup.. jntungku berlari ngan laju (kalah watson nyambek ni..).. suara jeritan kudengar d merata2 tempat.. beeerrrrrrrppppp... ruang angkasa terang benderang angkara 'lontaran' rambang tue.. aku jadi xkeruan, kaki aku ni gatal2 jer nak p join sekali tapi aku cube pertahankan my leg's supaya xjoin.. huhuhu.. kiri kanan, suara student2 mengomel ngan nyaring sekali... ulamak ai,makin hebat 'serangan' yang xdpt d balas dek student2 lain... aku nengok dunia scol aku bagaikan terhenti jap akibat penangan 'serangan' tu.. n then, aku xingt wape minit 'serangan' tue weti.. ia seakan2 d rancang tanpa aku sedari.. tapi seyes aku gtau, part yang last cantik sangt 'serangan' diorg buat.. pergh,rase aku nak suruh laei diorg buat tapi apakan daye, aku hanyelah budak scol jer.. huhuhu..

hahahahahaha... korang agak2 apa yang sebenarnye aku nak citer ni & sampaikan erk???... betul ke scol aku d landa 'badai'???... wakakakakaka... actually,kat scol aku ni ade satu camp.. ye cam jambori r tp bukan jambori (ala2 jer).. 'HINEX' (Higher Institution National Expidition & Camping)... d join dek budak2 U dr seluruh pelosok bumi Mesia ni.. n then org luor Mesia ade jugak d jemput khas.. dulu mase aku stdy kt sini, aku ade gak join this club (Kelana Siswa).. this club ala2 pengakap (anak beranak ye r tu..).. ramai gak kwn2 ajak join tp aku sedar aku skang hnye ex-tati.. huhuhu.. ok,kite abaikan citer tue.. aku cntinue citer 'serangan' tadi.. malam kelmarin adalah pembukaan this camp, sepatutnya Menteri Besar Terengganu, Dato' Ahmad Said dijangka hadir namun pade saat2 akhir, surat darinya sampai ke table TATiUC mengatakan ketidakhadirannya atas sebb2 tertentu n then ye just anto wakilnye saje.. (aku tak tahu name ape..).. alrite,xnak bebel bnyak2, xnak taip bnyak2, aku shortkan aje.. akibat d gegarkan 'gemparan' yg amat dasyat,maka ngan muka poyo aku ni xtau kul wape 'serangan' tu d ledakkan dek meke2 yg terlibat.. n inilah hasilnye.. jom, tonton video ni... layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........ (thanks pade ct coz sudi kngsi this vdeo & izinkan ntuk aku post kat my blog...nnti ruby kasi hadiah erk..)... ahakz....




post signature13:03pm


- Seronok Tak??..Abis Daaa


Wednesday, June 10, 2009

Communication Skills yg Mengembirakan..

yeyeyeyeyee... ari ni (petang tadilah..) this class amat lain dr yang lain.. aku & geng2 setelah menamatkan class kt English Room, Sir Talib ajak kami go to beach ntuk activity luor... jeng.. jeng... jeng.. ape erk.. tnggu... jom, kite usha2...:-


this pic lepas kami buat satu permainan (Elaborate Dream).. yg pakai cap tu r Sir Talib kami.. hencemkan.. hehehee.. single mingle laei tu.. kik3x... ngah present keje2 kami..


hah, cantik tak yg group aku punyer?..kan sebijik same ngan yg ori tu.. hehehe.. korang perhati leklok yang group aku & group yg satu laei tu.. very2 differentkan.. jauh melangit tu..

ini adalah para2 penonton yg setia ntuk memperlihatkan hasil keje2 diorang.. nak gelak pun ade.. nak seyes pun ade.. macam2 hal..
cam kete api lak aku tgk.. hehehe.. ni mase kiteorang 'memporak perandakan' keje2 kami.. mase yg d beri bagi aku amat sikit tapi aku sape nk paksa Sir aku tmbah time... uwaa... hehehe, c caloi ni sempat lak pose muke ye camtu.. tapi cute tue.. susah dah nak cari.. sory,caloi..

ni part yg kedua last r d mane kena tulis lak ngan pen kat atas manila kad.. adus, tapi separuh je coz xsempat (tp separuh pun xsempat gak... mati kutu aku..).. see,bersepah-sepah ketas2... adus.. team work yg amat betul2 buat keje.. ahakz..
suasana 'memberitahu' sesuatu kepada kawan2 tapi kadang2 ade gak perkataan yang xdgr tp nasib baik ade yg berjaya faham... aku jer yg sdikit xpham... memang ko xpaham,ruby... uwaaaaaaaaaaa............
hahahhahaah... anak dare sape ni yg comel sngt ni erk??..ahakz... korang agak2 sape erk??... hehehehe.. jeng.. jeng... ni before kami p beach, kami ade wat satu pertunjukkan fesyen.. hehehe.. aku kena part ni, cntik tak my tuxedo..???.. hijau tuuuuu... kawan2 lain laei hebat.. ade yg cam pakaian pompuan, cam princess, cam ustaz... kalu korang nengok, aku agak korang mesti gelak xcukup ruang... heheheheh.. ye dop???..

Alhamdulillah..yippie, pic yg aku snap lepas siap activity2.. dah ptg dh tu... kul 6 lbh... aku xde coz aku yg tukang snap this pic... satu laei, aku ni kurang sikit bergambar sebenarnye... sir suruh tp sebagai seorang insan yg amat Low Profile, aku tolak ngan sehormat2nye.. hehehehhehe.. sory,sir.. and last.......... thank you sir 4 everything.. 4 food & drink... (pade meke2 yg xhadir, amat rugi korang..huhuhu..)
















Monday, June 8, 2009

shortnye lah break.......

aku kembali dh ke alam flora & fauna... huhuhu.. xpuas rase duk umah... skjap jew rase.. lme xjln2 kt kg aku.. huhuhu.. balik bru ni,aku p tgk2 sngai kt kg aku.. sume dh berubah.. huhuhu.. tp aku tgk, ramai gak org ngah ngail.. hah, ari sbtu tu, jiran aku wat majlis pertunangan anaknye.. tp aku xp.. aku tido, penat.. kik3x.. bebel mak aku coz aku xp.. xpew,nnti giliran aku kalu jiran aku xmai, aku faham... ( kan adil.. tul tak??...).. jahat tul aku.. btl,ari tu aku btl2 pnat.. n then tngah ari, aku xmsak sbb aku tnggu nasi dr jiran aku.. hehehhehehehe.. n then, dtg jgak rzeki tu.. kik3x... nasi berlaukkan dging lmbu.. (..dging yg membuatkan aku skit kepala semalaman...)... ptg tu, aku p merendek2 kat umah anak sepupu aku.. ye ade balik... lame xjmpe.. rndu lak.. hehehehhehe.. alih2 sembang punyer sembang kul 7 aku blik umah.. kena bebel 2-3 karung d my bro.. padan muke ko,ruby.. rasekan.. dishh.. dushh.. bukk... ayaks... tahan telinga aku dngarnye.. hehehehe.. duk umah, borak2 ngan mum... basuh baju... hehehhehe.. baju tu 2 mnggu aku tk bsuh mase kt hstel.. malas.. penat... xde mase.. ko ni,rby.. bnyak tul alasannye.. mmang ko ni pemalas... u know me.. hah, mase aku duk kt kg, aku p tinjau2 kg aku ngan my mum pnyer bskal.. aku xsmpat nk snap gmbar bsikal tua mak aku ni... kalu korang nengok, cnfirm korang jatuh cinta kt bsikal mak aku.. hehehehehe.. uwaaaaaaaaaaa.. rndunye kat my mum n bsikal... bile lah leh blik lagi... huhuhu.. esok ade clas omputih... jeng2.... agak2 korang tau tak ape yg bermain2 d ruang legar kepala otak aku ni???.... heheheheehehhhee...

post signature


myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!