Sidang Meteor

Monday, May 10, 2010

.........

Assalamualaikum,kwn2... anda sihat ari nie??.. yeaahhh.. aku harap kwn2 sume shat2 erk.. mulakan ari ni ngan Bismillah... syukur ngan nikmat Allah yg telah d berikan kepada kite...
alrite, besok aku akan m'hdiri jemputan dari tempat aku belajar dulu.. TATi Unuversity College.. bertempat d Awana Kijal, aku n da geng2 yg dh lma xjumpa akan kembali riuh.. yeeaahhh...
lama xjmpa diorng bai.. inilah saatnye yg d nantikan..
dari Sabah, dr JB, dr Selangor sume akan trun ke Kuala Terengganu.. ari ni jgak aku amat gmbira sbb.... jeng2... wait erk.. dh tba masanye akanku tunjukkan..
alrte,lain jumpa ya....
adiioooozzzzzzzzzz........




1 MeTeoR:

said...

samat ari senin......hehe

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!