Sidang Meteor

Friday, September 11, 2009

CNC TECHNOLOGY '09....:(

malam ni adalah malam yang last aku berada kat scol ni... TATiUC, scol yang banyak meninggalkan sejuta kenangan & seribu memori.. huhuu.. aku datang dan aku kembali... begitu juga setiap Pertemuan mesti ade Perpisahan.. selama 4 blan lebih aku kat sini, bnyak perkara.. banyak benda.. banyak memori.. banyak kenangan... suka duka pahit maung bersama geng2 otai CNC Technology... petang tadi aku n da geng p bukak poce sama2 kat Chukai... gembira ntuk yg terakhir..
....tiada ungkapan PERPISAHAN dalam PERSAHABATAN walaupun maut menjadi noktahnya kerana seorang SAHABAT itu terlalu ISTIMEWA dalam doa saudaranya yang lain walaupun tanpa BAYANGANNYA.....

video

p/s: kawan2, aku sayang kat korang sume... ape yg berlaku selama kita bersama, aku mohon maaf banyak2..ade silap kata, salah cakap...ape2 pun korang yg terbest..moga PERSAHABATAN kita xkan noktah d sini sahaja.. hingga akhir hayat.. InsyaAllah...

post signature


2 MeTeoR:

imHepPie said...

alaa..abes tu kalo x letak noktah nak letak tanda soal ke..lalala~~~

ruby chai said...

boleh je kalu nk ltak tnda soal jnji dpt m'fhamkan ati rakyat jelata..hehehe..

 
METEOR GARDEN,u da best!!