Sidang Meteor

Monday, November 30, 2009

B'prasangka Baiklah Kamu....


bila ati dh berpaling,macam2 anasir kuor dr jiwa n pasaan ni...ade -VE n ade +VE...bila -VE m'hinggap minda kita yg xseberapa nie,mcm2 kita fikir...contoh kalu kita putus cinta,msti kita fikir yg bukan2kan??...tul tak aku kata ni???...hmm....bilamna kita pernah berkelahi lak, msti kita fkir kat msuh kita tu mcm2 kan...??????..
kenape kite jd camtu erk???... kenape kite selalu biorkan emosi m'pngaruhi kite??... yg paling truk,kita manusia ni yg d beri akal snggup membiarkan syaitan yg d laknat tu m'guasai kita...MasyaAllah...

p/s: aku tak berkecuali.....kadang2 aku juga b'fkiran sedemikian rupa...kita hnya Manusia,xperfect tp aku rase ia akan perfect kalu kita pndai m'controlkannya...u think????... tepuk dada tnya IMAN.....


post signature


0 MeTeoR:

 
METEOR GARDEN,u da best!!