Sidang Meteor

Wednesday, December 2, 2009

Pesta Air....

salam muhibah kawan2... baru2 nie kat scol aku telah mengalami satu fenomena yang amat luar biasanya walaupun bagi yg pernah mengalami akan kata bese2 je.. huhuhu...
pic2 nie yg aku snap mase kejadian mnggu lepas sblum 1 mnggu umat Islam smbut Hari Raya Aidiladha...
seperti bese... hehehhehe.. malas nk taip panjang2... apa laei.....
layaaannnnnnnnnnnzzzzzzzzzzzzzzzz................


pic aku snap dr tngkap 3... hmpir kat paras pinggang gak r air bah nie...

nie pd mula2 air tu nk naik, ari Jumaat... punye r lbat hujan mase nie..


macam lautan lak.... huhuhuhu...


pndangan dr sisi.. tue blok kaum Adam punye... tgk,s'kumpulan penyelamat kat nun jauh d sana... hehehehehe..


dasyat tk??........

maaf... sedikit kekaburan sedang berlaku kat pic nie.... hehhehehehe....


yg bumbung blue tue ialah port moto... abiz moto terpaksa d alihkan....


hohohohohoho... model2 dr Singapura...


oic aku amik dr bilik mmber aku... tingkat bawah sekali..


gate hampir tenggelam...


see n look2... air semakin hmpir ke dalam umah kami...


antara 'kapal2' yg berjaya d selamatkan termasuk r 'kapal' aku tu yg wane blue tue... hehehehe...


hah, akibat dr bencana alam itu gak, 'kapal' aku terpaksa trime hakikat yg beliau sudah xbrapa betul... uwaaaaaaaaaaaaa........

model air.. ahakz... nie lak pd sabtu punye malam... kami xsenang duk d buatnye... tp nympat laei berposing....

merenung bila gamaknye aku nk main air nie.... wakakkaka...


DIGI, Bersamamu... hahahahha...


aksi2 spontan dr meke2 yg darat xpernah jumpa air... huhuhuhu..

aku hanya tukang snap pic je... hahahhhah

agak2 sape erk yg duk tengah tue... hahahhaa... mau terjun bai...


nie lak kt lorong yg m'hubungkan ke blok stu laei.. nie Kaum Hawa punye blok,k..


p/s:maaf kwn2 sbb aku letak pic kamu tnpa permisi dulu...hehehhehe..ape2 pun yg terjd sume ini ada Rahmatnye...dan pg td 2/12/09 skali laei saksi d mana area asrama d naik air lagi...bah ini juga jd ibarat satu pesta lak...bnyak gak kenderaan d masukki air...


post signature



2 MeTeoR:

noor afzan said...

uik, dah nak masuk umah dah air tuh..
selamat ke umah kamu tu ruby?

ruby chai said...

mse tu lum selamat laei...hehehhehe..
b'jga2 gak mse tu...

 
METEOR GARDEN,u da best!!