Sidang Meteor

Monday, January 4, 2010

......Ku Merenung......

ku merenung langit
bintang berkerlipan
oh, indahnye ciptaan ILAHI

ku merenung pantai
ombak menghempas pasir
oh, bijaksananya TUHAN

ku memandang pepohon hijau
dedaunan meliuk lentuk
oh, hebatnye DIA

ku merenung tanah
rumput menghijau
oh, pandainya ILAHI

langkahan kakiku d teruskan
tanpa bicara dan kata
tidak akan berpaling lagi
mengharap Rahmat dan Keredhaan-NYA

kiniku temui jawapan
kiniku temui penyelesaiannya
kiniku temui segala2nya
yang dulunye hilang

aku bersyukur
aku tunduk
aku gembira
aku berpuas hati
aku bersujud
Alhamdulillah
Terima Kasih Ya ALLAH.....



post signature


Dan teruskanlah penghijrahan kita ke arah kejayaan dan kegemilangan yang diredhai-Nya, moga-moga perjalanan kita pada tahun ini lebih baik dari tahun-tahun lalu.

3 MeTeoR:

said...

bersyukur kerana kita masih di bumiNYA.....

bersyukur kerana diberi rahmatNYA....


=}

Anonymous said...

pndai sgguh dia create poem ek..huhu..lama xmai cni n komen entry2 ruby..nsib layout buluh2 perindu nih msih wujud.jgn tuka k..hha..slmt tahun br!

ruby said...

Kak Yanie:
Amin YaRabbal Alamin..

Dahlia:
keranamu dahlia,akanku xtukar smpai akhir hayat..hehehe..

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!