Sidang Meteor

Friday, June 25, 2010

Selamat Hari Ayah Buat Ayah Seantero Dunia...


Kehadiranmu memberikan aku satu nafas yang segar...
Kehadiranmu memberikan aku satu jiwa yang amat besar...
Kehadiranmu memberikan aku sejuta kesyukuran...

AYAH... sume manusia atas muka bumi ini ada ayah.. tanpa meke, sapelah kite..
namun aku... kini, hampir 12 tahun seoarng insan yg b'gelar AYAH telah pergi jauh.. amat jauh.. meninggalkan aku, ibu serta adik beradikku...

dia pergi dengan sejuta kasih sayang...
dia pergi dengan sejuta tangisan..
dia pergi dengan sejuta perasaan..
dia pergi akibat Allah sayang...


belum terlambat laei ntuk aku wish Selamat Hari Bapa pada sume Lelaki yg b'gelar AYAH,PAPA,ABAH,WALID,ABUYA

p/s:bg meke yg masih ade AYAH, sayangilah ia... bajailah kasih sayang kamu dengan ikhlas sepertimana dia m'yayangi kite tnpa m'minta apa2 balasan.. masa dia hidup n b'nyawa inilah kite tunaikan segala kewajipan kite sbg anak... jgn m'nngis p'ysalan bila ia tiada...



post signature


0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!