Sidang Meteor

Saturday, December 4, 2010

bila ia hadir..

Assalamualaikum...Alhamdulillah,bersyukur aku ke hadrat YaRabbi kerana masih d beri peluang ntuk bernafaz...setelah sekian lama xberketup ketap,this day ia datang kembali...lantaran sakit membatasi segala2nya...
ari ni aku berketup ketap ngan pelbagai pasaan....gembira,kecewa,sakit,pedih,perit n mcm laei yg berlegar2 d sanubari ini...YaAllah,apakah cubaan-MU dtg kembli..???..

gembira bilamana impianku dpt d gapai...
kecewa bilamana impianku ade yg xdpt d gapai...
sakit,perit n pedih bilamana memori lampau kembali...

beberapa mnggu laei,thun baru akan menjelma...2 thun ia berlalu..menggamit segala2nya...tatkala ari itu hdir,aku terduduk..termangu keseorngan...mutiara jatuh bersama2 hujan yg rnyai2...Astagfirullaha'azim....sewaktu ia melangkah meninggalkan diriku,tiada kata yg mmpu aku ucapkan...aku hanya tertunduk menahan kekecewaan n kesedihan...tiada apa yg mampu aku lakukan...itulah roda kehidupanku....berputar2 mencari cahaya...berpusing2 mancari ketenangan...yg belum hadir menyapa diriku....

YaAllah,aku mohon keampunan dari-Mu...seorang hamba yang amat lemah lg hina,memohon memberi p'tunjuk...memohon d ampun segala dosa2...bahagiakanlah ia...bahagiakanlah kepada mereka2 yg m'dambakan kebahgiaan...

Aku Hanya Manusia...
Yang Penuh Kelemahan..

Aku Hanya Manusia..
Yang Penuh Kekurangan...

Aku Hanya Manusia...
Yang Penuh Kebuntuan...

Aku Hanya Manusia...
Yang Penuh Kebencian...

Aku Hanya Manusia..
Yang Penuh Kasih Sayang...

Aku Hanyalah Seorang Manusia.....
Yang Penuh Ngan Segala2nya..................


post signature


0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!