Sidang Meteor

Friday, December 31, 2010

:::Ia Pergi & Ia Kembali:::

Assalamualaikum...salam pagi Jumaat pd sume warga blog n kwan yg aku kasihi...ahakz...ari ni cuaca amat sjuk...sjuk beku aku d buatnya..huhu...org lain aku rase masih laie berada d dlm selimut yg tebal2 tp aku...huhuhu...keje...sob..sob...

alrite,2010 sudah pun ingin melabuhkan tirainya...2011 plak akan amik alih tnggungjawabnya...huhu...
2010....perjalanan liku2 hdupku kadang2 ade naik..ade turun...

alrite...jom jergah jap bebelan aku ari ni....

2010

inilah serba sedikit perjalanan 2010 aku....(ade laie tp pnat..hehehehe..)...

terbitnya 2010,sume manusia ade cita-cita...ade azam yg hndak d gapai n d beki...berakhirnya 2010 gak,macm2 terasa...

penghujung 2010 tidak begitu mengecewakan lebih2 bg warga Mesia...penantian 14 thun ntuk m'rngkul Piala Suzuki,telah d gengam erat2 oleh skuad muda Harimau Malaya...blum terlambat ntuk aku ucapkn ribuan thniah pd meke juga takziah pd meke2 yg terlibat ngan nahas d Simpang Pulai tempoh ari...

Dari Allah Kita Datang,Kepada-Nya jualah kite Kembali....

CINTA

2 thun ia sudah berlalu...keperitan aku dlm usaha mendaki kembali gunung2 kegembiraan itu amat berliku...diterima n ditolak adalah 2 pasaan yg ptut d hadapi oleh manusia yg terlibat ngan PERCINTAAN...sang Adam yg aku cintai,tetap aku pahatkan ia dlm snubari aku...aku tak marah...aku xkecewa atas apa yg telah terjadi...jauh d sudut sanubariku,ia ttap aku syg n cintai...namun jdoh aku n dia stakat itu shja...Allah Maha Mengetahui segala2nya...cukuplah ia d sini....Cinta Yang Hakiki kini aku kejar....

PERKAHWINAN

alrite...pic yg bwah2 ni adalah sebhagian dr snapping from my D3000 DSLR...penikahan antara Abah mmber aku yg sudah kematian istri...
lyanlah sekjap erk....hahahhahha....





PERCUTIAN


ni plak kt BGWP (Bukit Gambang WaterPark)....msti kwn2 knalkan d mna ia berada....huhuhu...aku p bercuti bersama2 ngan fmily mmber aku...fuuuhh,punyerlah rmai org mandi manda...adoii...aku nk mndi segan d buatnya...ahakz...




2011

ia akan datang...ia pasti datang..beberapa jam laie,ia akan berdetik...berdetik bersama2 azam yg baru...berdetik bersama2 ngan cita-cita yg membara...

YaAllah,Engkau lindungilah aku...setiap langkahanku...setiap perbuatanku..setiap percakapanku...kadang2 aku tidak terdaya lagi menahan dugaan yg mencabar ini...
YaAllah,tetapkanlah hatiku..jgnlah Engkau membolak-balikkan hati aku setelah Engkau memberi petunjuk....
YaAllah,kuatkan aku..lndungi aku dr putus asa....segala kekhilafan aku pohon keampunan dr-MU...
terima kasih YaAllah coz aku masih BERNAFAS...

p/s:moga kedatangan 2011 membwa sebillion kerahmatan untuk aku...moga 2011 juga memberi aku kekuatan ntuk terus melangkah...


post signature


0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!