Sidang Meteor

Friday, March 4, 2011

:::Aku Terima Nikahnya:::

malam tadi p Bukit Kuang,amik pic..snap sana,snap sni..dpt r 4-5 pic...puas atiku puas....hohoho...ingt ptg ni nk shot pic pntai tp keje..plak cmpur pnat..letih..adoiiyaaa...kesan keletihan blik dr kg pun blum abiz..mata plak ngatuk thap asbstos dh...ayaks...

hmm,lma dh xkuor ngan kwn2 lama..ahakz..rindunya pd diorg...ape khabar erk meke d sana??...sebahagian kwn aku sumenya dh kwen,dh ade anak...ahakz...blan 3 ni plak sorg laie kwn aku msa stdy dlu nk bina masjid..Alhamdulillah..bru ni plak,kwn aku selamat mengikat tali pertunangan...Amiin,moga ikatan meke yg terjalin itu selamat smpai p'hujung nyawa meke...

kahwin...mahligai yg indah...
kahwin...mahligai yg sempurna...
kahwin...mahligai yg penuh b'erti...
kahwin...mahligai idaman setiap org...

sempurnanya perkahwinan itu bilamana setiap hamba menjdikan ia sbg ikatan ntuk mendekati Pencipta meke...
sempurnanya perkahwinan itu bilamana setiap hamba inginkan zuriat yg soleh/solehah,crdik pndai n sematkan sume kerana Allah...

"perkahwinan itu adalah sebahagian dr Sunnahku,barang siapa yang tidak menyukai Sunnahku,dia bukanlah dr kalangan umatku.." -riwayat al-Bukhari-


p/s:so,ape tunggu laie,carilah insan yg btl2 insan...terimalah kerana ALLAH...bkan krna NAFSU...



post signature


2 MeTeoR:

ayie said...

orang cakap bila dah post cite kawen kat blog..maybetahun tu juga dapat naik pelamin..hehhee..tak sabar ade orang cite nasi minyak kat blog ni..hehe

ruby said...

hahahhaha..pndai2lah ayie ni..ahakz...mna ade,saje2 je tu..calon pun xde,cmna nk kwen..ahahhaha...

 
METEOR GARDEN,u da best!!