Sidang Meteor

Friday, March 11, 2011

sob..sob...sob...

Assalamualaikum,sume warga Mesia specially warga Kemaman..ahakz...today is Friday,nmpak kt luar cuaca sedikit mendung...hohohoho...duk dlm ofiz ni rase sejuk beku je...

kelmarin ork,p bandar..ingt nk p byar saman...hahahahaha...*aku ade saman ke???....ayaks...bkan yg aku punye tp abg aku...eeeeeeeeeeee........xpsal2 kna msuk tmpat yg aku tak suke...ni dh masuk kali kedua aku melangkah ngan gagah ke tmpat tue..ish.......plak kelmarin bandar Chukai sedikit kelam kabut coz ade program...program smpena Maulidur Rasul..perarakan...huhuhu...nasib baik aku naik moto,kalu naik kete cnfirm xsampai2...*uiks,kau ade lesen kete ke,ruby???...ahakz.....kelmarin adelah ari last ntuk bayaran saman...huhuhu...ramai juga,b'deret2 beratur dr PP hnggalah ke trafik ofiz...sdang asyik2 beratur,t'lihatlh sorg pakcik ni...pakaian seragam...mcm FRU...huhu..t'tncap mata comey aku ni kt satu ketas yg d pegangnya....hahahahahahhhaa.......panjang gile tahap asbestos saman ye.....*amik kau..ingt polis tk kena saman ke???...

p/s:lain kali aku xnk...xnk..xnk.....eeeeeeeeeeeeee.............



post signature

3 MeTeoR:

nAMn mRAr said...

kahkahakah2...mu de lesen kete ke?bile wat?hahahaha....POLIS saje nk baham pitih org..makan hasil xhalal tu

ruby said...

hahahhaha..mna ade...xbuat pun laie..ahakz...polis tu mmang..ngada2...thun sman 2004 n 2005,s'pnjang tu buat roadtax xde prob pun..tetiba nk smbung thun lpas,'kau ade sman,xleh smbung'..ahakz...asbstos btl...logik gak pkir..adoiiyaa....pilihan raya ooo plihan raya...

nAMn mRAr said...

hahaha...nape tak bayar lagi 5tahun akan datang je..hahahah

 
METEOR GARDEN,u da best!!