Sidang Meteor

Monday, April 18, 2011

kembali pulang..

Assalamualaikum....

pukul 23:37 malam,17 April...ngah khusyuk2 main tenet sepasang tinger aku t'dgr something...

"kring...kring....kring..." tp awas,bkan tone cmni bunyi,k tp aku pakai handset model Nokia N1208 n tonenye aku set Roll On...*korang pikir2lah sndri erk..ahakz....alrite,berbalik pada citer aku...jeng..jeng..jeng...jeng...jeng..jeennnnggg.....tgk no..garu kepala yg memang dh gatal,angkat...
*perbicaraan antara aku dan dia..lbih kurang cmni kami berdua berbahas dlm masa 48 mnit (maaf,saat aku dh lupa..)





"Hello..Assalamualaikum..."...d sebelah sana sedikit bunyi bising,macam ade gema...huhuhu..senyap seketika...

"Wa'alaikumussalam..."...senyap laie...

"Apa kbor??..shat??...anak buah mu cmna dh??..shat??.."...bnyak soklan tp aku kelu nk balas..tp still balas coz heroin xgduh,heroin sntiasa cool...hohohoho..

"Alhamdulillah,bdak comey tu shat2 je cuma wait time nk buat p'bdahan kali kedua je...mu shat??.."...senyap laie....gamaknya mlm td adlah mlm senyap sedunia....hehehhehe....

sembang punye sembang....cakap d cmpur gelak tawa...

itulah dia...setelah hmpir sebulan lbh bdak nie m'mencilkan diri dari aku,mlm td kembali pulang...ahakz,Kangen Band r pulang...hahahahahaha....

ape2 pun dia...teruk manapun dia...jahat manapun dia...hina manapun dia...ingatlah,ia tetap sahabat kite dunia n akhirat...dia tetap dia,aku tetap aku tp kami tetap bersatu dlm perjuangan hidup ini...emosi bila menguasai,pasti yg ilusi menjadi raja...jd,jgn biarkan Meteor terus menghempas,sekatlah selagi kite boleh sekat....ahakz..

adioozzzzzzzzzzzz...............

bintang terlihat terang..
saat dirimu hadir..
perhubungan yang dulu hilang..
kini kembali pulang..

lihatlah dia mula berhubung..
cuba merungkai rindu..
perhubungan yg dulu pergi..
kini bertaut...

wajahmu sentiasa terbayang..
ingat kisah dahulu...
wajahmu sentiasa hadir...
ingat memori dulu...

sahabat yg dulu hilang..
kini dia telah kembali pulang..
akanku fahami dia..
damai bersama teman..

*try nyanyi dlm versi Kembali Pulang by Kangen Band...

TERIMA KASIH SAHABAT................

Syukur pada-Mu YaRabbi...

nota keyboardku:aku amat bersyukur pd Allah coz doaku dh d mkbulkan...aku harap ia b'kekalan seperti dulu....


post signature


1 MeTeoR:

keet said...

jenjalan + folo sini :)

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!