Sidang Meteor

Friday, March 30, 2012

:::Ia Hanyalah Sementara:::


salah satu pic yg aku amik ketika outing b'sma geng2 KPC...mengambil pic2 begitu menyeronokkan dan mengasyikkan...aku puas...mengabadikan ribuan pic menjadi satu...tidak pernah kenal erti penat dlm m'cari yg t'baik...pelbagai gaya & pose aku cuba lakukan ntuk m'dpt snap pic yg menarik..


tunjuk ajar dr senior2 m'buatkan diri berasa bgtu teruja ntuk terus belajar n belajar...kadang2 try membuat sendri..koker segala camera yg ada...snap apa yang lalu dihadapan...try n error,psan cik guru KPC...ahakz..

sekarang ia sudah berubah...aku sudah takde kesempatan laie untuk menghadiri apa-apa event yang dianjurkan oleh KPC (Kemaman Photografer Club)....apa khbar meke???...moga sentiasa dibawah naungan-Nya dan berdaya maju...chayok!!!...

keje membatasi segala-galanya pula my camera sudah tidak berada disisiku lagi...


lama sudah aku tak bermain-main dengan 'dia'...long time no see 'him'...'hidung' dia sudah pun sedikit retak...skang 'dia' ada ngan my bro...'dia' semakin hari semakin tua...aku pula makin hari makin gian namun cuba menyabarkan diri...so,berkat kesabaran itu jualah aku sedikit dapat melupainya...ahakz...

itulah dia...my sayang aku, sebetulnya ex...hahaha..my ex-camera...apa-apa pun aku harap 'dia' bahagia...hehehe..

nota keyboardku:selagi kita boleh menyenap,snaplah apa-apa yg berada d sekeliling kita..kerana sume itu adlah anugerah Allah yg tidak t'nilai...

post signature


0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!