Sidang Meteor

Wednesday, October 17, 2012

:::50-50:::





Bismillahirrahmanirrahim....

tekanan mkin rendah...bdan makin lesu...dahi mula berpeluh...seram sejuk seram sejuk menyelubungi bdan...YaAllah,selamatkanlah aku....keadaan yang mamai...ku lihat 3-4 org kakak2 misi menghampiriku...pnggungku d angkat...lntas terasa ngilu,tiub air kencing slamt d msukkan...aku makin lemah...oksigen d pkai...pam ntuk jntung d pasang...ngilu terasa...bdan tersa dicucuk2....

aku d anto naik ke wad...terus masuk ke wad CRW ntuk d pantau...dunia mkin gelap...doc2 n kakak2 misi bercakap2,aku tak amik peduli....sakit,pedih,perit...hnya ingt mati...YaAllah.....kepalaku d sengetkan sdikit...ubat bius d masukkan...p'lahan2 meke memasukkan wayar2 ke leher...

"dik,jgn gerak ya...skit je lagi...nk jhit skit..." kedengaran suara ntah dr mana...

aku mkin lemah....di sebalik kelemahan itu,ku lihat kelibat suamiku...lntas....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...



 *gambar hiasan

akhirnya bdanku hnya d atas katil...segala bersih n tukar bj,kakak2 misi yg lakukan...aku msih lemah...pampers d pakai...aku kembali ke alam kanak2....



 *gambar hiasan

kuman sedang melompat-lompat d dalam perutku...menghampiri buah pnggang...nanah mula kelihatan...ultra soud tiap2 ari d lakukan ntuk melihat perkembangan aktiviti 'meke2' itu...sungguh kamu tidak berperikemanusiaan wahai kuman n nanah....demam turun naik trun naik...ubat menjadi makananku...muntah menjd aktivitiku...air garam sntiasa d minum...



 berada d sebuah 'mahligai' yg indah dan terlalu lama membuatkan badan2 aku sakit n sengal2...kesihatan aku prlu jaga...bdan semakin susut...Allah masih menyayangiku....dibagi-Nya ujian dan musibah ntuk aku beringat dan sentiasa tidak sombong dalam hdup ini...sentiasa bersyukur...Allah Maha Besar...Allah Maha Mengetahui......

nota keyboardku:pd keluarga,sahabat yg sentiasa mendoakn aku,kamulah kekuatanku...kini aku kembali bernafaz....dgn keizinanNya,aku kembali...terima kasih tak terhingga pada YaRabbi...YaAllah....

post signature






0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!