This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.


Sidang Meteor

Saturday, May 21, 2011

::Resdung oooo Resdung::

Assalamualaikum...

jumpa laie kita...huhu..arap sume shat2 erk..itu ari Meteor ada citer k'munculan satu citer tentang Lagenda Cinta Addakan??...InsyaAllah,ia akan menyusul...pertma kali jumpa p'baca...cheewaahh...ahakz...

ari ni Meteor sdkit xbrapa shat coz hdung n mata xbrapa btl...resdung makin menjadi2 skang...dlu Alhamdulillah je..ntahlah dr mana puncanya..mak gtau mybe keje dlm econ n kuat mkan ayam puncanya...ntahlah...skang b'gntung pd ubat je...kalu xmkan ubat,satu keje pun xjadi..cecair putih akan kuar..meleleh2...xtahan bai...

ada kawan cdangkan p spa coz stu ada rawatan ntuk rsdung...adoii...pedih tk??..sakit tk??..perit tk??...

nota keyboardku:gane2 pun aku kena p ntuk kshtan...huhu...


post signature



Monday, May 16, 2011

yeeaaahhh...

Assalamualaikum...

aiip readers....ape kabor??..arap sume sihat erk..Alhamdulillah,ari ni Meteor kembali m'hempas d persada pesbuk..ahakz...rmai jgak kwn2 merindui saya ya..hahaha..*budget artis r tu...hoho..

alrite,sini Meteor nk gtau sikit..tungu novel dr Meteor..

Lagenda Cinta Adda.....


post signature


Wednesday, May 11, 2011

:::Saya Nak GA Ini:::

Assalamualaikum...

hohohoohoho...GiveAway kali ke-2 aku join...trima kasih pd Yu-Hee coz tag Meteor ntuk GiveAway ini..huhuhu...

alrite...jom layannnzzz.....

Bismillahirrahmanirrahim.....

today is Wenesday,so Meteor rasa2 nk join GA mummysyafie...wah2,m'narik btl hadiahnya...hohooho...nak tau hadiah??....klik here...


syarat2 beliau mudah je :

- mesti menjd follower mummysyafie
- buat satu N3 m'genai contest ni
- letakkan banner d sidebar blog anda n backlink ke N3 ni
- tag 3 kawan anda....so,Meteor nk tag

1) ayie
2) mama darwish
3) Naa


- last,jgn lupa tinggalkan 'SAYA NAK GA INI' b'serta url contest peserta d ruangan komen..

tarikh tutup : 16/05/2011 pukul 12:30 tengah hari..



post signature



myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!