Sidang Meteor

Friday, June 19, 2009

Assalamualaikum...

aku kembali setelah 2-3 ari menyepi.. budget nak jer lelama dr berketup-ketap tapi bile aku d 'hadiahkan' satu warkah dari insan yang telah p meninggalkan aku selama2nye membuatkan aku jadi semangat ntuk hidup.. warkahnye membuatkan aku jadi kuat ntuk hadapi segala2 dugaan atas dunia... bnyak kali gak aku baca warkah tue n then petang semalam aku p pantai.. ngan kawan2 aku.. aku tengok ombak.. aku tgk kapal2.. aku tengok batu2.. bile aku renung & tenung dalam2 sume tue & ingt kate2 dalam warkah tu, aku akui.. aku kena KUAT.. aku kena TABAH.. aku kena sematkan dalam diriku bahawa aku boleh bertahan & sabar dalam menghadapi sume ni.. let bygones be bygones.. setiap manusia akan p cume yang bezanye lambat or cepat je.. aku ni bile, hanye menunggu.. jadi pade aku, yang masih hidup kena go on.. teruskan hidup.. hanye DOA yang mampu aku panjatkan untuk die.. n then pade kawan2, thanks a lot coz bnyak bg aku semangt.. toce2...
yeeeeeeeeee... AKU BOLEH!!!!!!!!!!!!!!!!!....
YaAllah, aku mohon kekuatan..


post signature



2 MeTeoR:

Syazwan VL said...

ya ya ya...u cant do it sis...ramai kengkawan menyokong anda dr belakang..insyaallah anda mampu hadapinya....

d 4 dahlia said...

bagos2..smgt cmneh lah kite nk..nk sedey2 pon xle gak..Tuhan pon xsuke..waaa nk menari hip hop dgr lagu bground ruby..mebi ni salah satu cara terbaik tok ilangkn sedih! jangan dgr lagu2 sedih..haha..(kopem ruby dh xg ke blog sy lps nih.haha)

 
METEOR GARDEN,u da best!!