Sidang Meteor

Friday, July 10, 2009

Welcome To My World... Jeng.. Jeng..

apa kena mengena signboard ni ngan tajuk d atas erk???... korang tau ape yang aku tau??.. ntah.. aku pun xtau.. hahahha.. xdelah.. sebelum aku p ngan lebih lanjut lagi, meh sini aku nak gtau kat kawan2 blog or kat meke2 yang kat luor tu, baca leklok ape benda yang d tulis kat signboard tu.. kecian kat orang yang wat design ni, kalu korang xleh bace gak, aku xtau nak kata r.. maybe pade meke2 yang xnmpak tu, aku cadangkan korang pakai spek yang d buat dr kulit mate burung hantu erk.. alrite.. jom.. aku nak citer sikit about my scol ni... TATiUC yang amat kucintai... muahahahahahaha... yelah tu, ruby...

korang kenal tak sape tu yang terpacak kat jalan tar tu??.. tengah2 hari terik sempat laei minah ni berposing.. asbestos tul r minah ni.. hehehehe.. dh2, kita abaikan minah poyo ni.. hah, korang nampak tak bngunan kat dpan tu??.. this bngunan d namakan asrama.. lelaki & pompuan, just ntuk student TATiUC je tau, orang lain xleh kacau macau.. nanti tak pasal2 korang kena kick dek bodyguard yang gagah lagi perkasa.. wakakakaka.. kat padang tu lak, rumput tu xnk tumbuh laei sebab ye malu coz minah poyo ni ade kat situ,so, para2 rumput itu mengambil keputusan supaya jangan menonjolkan diri lagi.. kena ko, ruby..

hah, ni lak kawasan in da under repair... xslap aku nak buat tempat tenis & futsal.. xsilap aku r.. tiap kali aku pandang tempat ni, kepalaku ligat memikir, ape yang sebenarnye meke2 ni nak buat erk??.. ntahlah.. persoalan yang tak pernah abis.. hahhahahaa.. ye berada betul2 depan blok pompuan..

setelah aku membuat pelbagai effect & meffectnye, & then inilah hasilnye... tadaaaaa.. korang nampak tak pic kat atas tu???.. kalu korang xnampak alamatnye.... hmm... bngunan ni dalam pengetehuan aku setelah sekian lama aku p interbiu beberapa orang yang terlibat, meke mengatakan yang bangunan ini adalah khas ntuk department Engineering, ye ade dua.. yang satu laei ade kat tepi kanan bangunan ni.. korang agak2 cantik tak design ni??.. pendapat koranglah.. be honest.. hahahhhahha..

jeng.. jeng.. pic kat atas ni lak adlah asrama ntuk kaum2 HAWA.. yang atas ni adalah Blok C.. sebelahnye Blok D... aku duk Blok C.. korang ade nampak tak aku??.. jangan kate korang xnampak.. kang aku sekeh xbangun2.. hehehehhehe.. aku snap sume this pic tika terik panas membakar kepala kecilku.. arrrggghhh......... berpinar2 jap, beb...

pandangan dari sisi 4 bngunan department Engineering.. jaraknye aku blh gtau ade r dalam setengah marhalah.. betul dok, ruby???.. hah, kalu korang mate yang amat tajam, sebelah kanan korang tu ade pic ntuk bngunan yang stu laei tapi separuh je... nampak tak??.. hmm.. hampeh...

yang sebetul2nye, ntuk bangunan yang aku kate department Engineering tu, xde barang laei.. sumenye dalam process perpindahan... xsilap aku.. (ko ni ruby, asyik xsilap.. xsilap aje..memamng tak betul..).. this bngunan ni sume baru je siap.. nanti aku tunjuk gambar suasana TATiUC yang lame erk.. korang tolong r peringatkan aku nanti erk kalu aku forget.. aku ni bukan leh kira, dah tua, camni r.. hahahahha... ape laei erk aku nak tulis..???... hmm... ok r.. korang tatap r puas2 bangunan2 ni sume.. semoga ia memberi inspirasi untuk anda menjadi designer yang terhebat d alaf ini.. hahahhahaha..
alrite, guys... adioooooozzzzzzzzz.. papai............


post signature



0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!