Sidang Meteor

Friday, October 9, 2009

Jalan2 Cari Orang.....

camat pagi semua pade member2 yang aku cintai... hehehehe... today is Friday n aku nak kongsi 2 barang citer nie.. baru ni Isnin aku n da geng SSM p ronda2 Kuantan (monteng seminar ni..hohoho..)... kami b'lepas dari scol kami after Zohor.. n bermulalah episod menerjah Kuantan yang penuh ngan onak k liku itu.. hahahaha.. 3 buah kete kancil telah pun berjaya merentasi Selat Melaka ngan aman n lancar sekali... aku sebenarnya kalu bab2 naik bnda2 yang bergerak nie, kalu xtido xsah.. puas jenuh member2 aku larang namun aku tetap tido... ntahlah nape aku nie...
alrite, menulisnya aku d sini aku nak korang nengok serba sedikit aktvt aku n da geng otai CNC nie mase kat sane...
jom... jom.... terjah...


pic yang telah aku edit.. ok tak... nie kat East Cost, wait member so kami telah menjalankan tugas ngan b'posing2 maut d situ, hdapan Brand Outlet... hohoho...

hah, nie lak on day way p Kuantan... pic nie aku amik lepas aku sedar dari tido... hehehhe.. nampak tak org sebelah aku tue, drive bukan main laei seyes... elez, seyes sngatlah tue... hahahhaaha...

aksi model2 yang d import dari pelbagai negara... hohoho..


peace....... amacam cntik tak pic nie???... hehehe.... pic nie d setting oleh insan yg berbalut d tangan itu...


3 dara dari sebuah negara memberi pose yang amat menarik sekali namun 1 dara telah berjaya menutup matanye akibat dari malu... huhuhuhu..

dissuhhh... setelah penat lelah berjalan2 sekitar Mall ini, aku ngan bangga telah berjaya 'menmbak' sorang mkhluk halus dr planet Marikh.. hahhahahaha..


wah2, cantiknye background tue... nie lak pic yg aku sruh kwn aku snap.. kat Kuantan Parade... macam2 boneka binatang yg ade kt situ.. xsilap aku pntas nie d hias ntuk stu aksi Acrobatic... macam ceria je kan???... kan??.. kan???....


hahhahaa.... pic lepas kuar dr Kuantan Parade n menuju ke Tanjung Lumpur ntuk p melahapkan perut ini yang semakin memberi impak... hahahaha..


restoran kat Tanjung Lumpur... pic after makan.. best gak r makanan kat sini... aku makan nasi daging merah d cmpur air suam je..


berpose d belakang kete lepas makan... Fiq yang cute... hohoohoho.. kalah kami anak dara ini...


hah, korang nak tau tak???... on day way balik tue, kete kami telah mengalami satu 'kekejaman' yang amat dasyat... d mana pemandu kami telah merasakan ade sesuatu d sebalik k'empat2 tayar kete beliau itu... n then kami berhenti sekejap kat pam minyak... see...

hahhahah... k'koyalan telah melanda penulis... org bz beki tayar aku plak sibuk nk drive... beselah, org darat katakan.... hahahhaha... ko memang koyallah, ruby....
cian member aku sorg nie, sibuk nk buang rim aku lak sbuk sruh pose... hahahhaa.. jgn marah, Pyan...

ngan penuh keseyesan, Pyan telah sedaya upaya mencuba ntuk membeki tayar kete itu... yahhh.. yahhh..


tadaaaa... kete udah siap n then tnpa d minta kami nk balik pulak...

aku n da geng telah berjaya pulang membawa pelbagai 'pingat' n 'hadiah' ntuk santapan d scol kami... hahhahaha... dalam perjalanan pulang, aku apa laei.... zzzzzzzzzzzzzz....

p/s: org p seminar kamu lak p jalan2... hohoho.... seminar kami d Kuantan... hahahhahaha...

post signature



0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!