Sidang Meteor

Tuesday, October 6, 2009

pagi yang amat hening lagi mengheningkan...

this day, sepatutnya aku n geng dah p dh seminar tu kul 9 tadi tp kami decide nk p lwat sikit.. hehehe.. ada hal yg xdpt d elakkan.... sblum nunggu mase itu, aku nk citer sikit ni...
kelmarin 1st day sminar tu, aku n da geng amat berkobar2 p.. melangkah ngan pnuh keyakinan n kecutetan.. menemui kwn2 lain yg dh lama xjumpai..hohohohho... klmarin juga... jeng.. jeng... aku pakai baju raya.. hahahhaa... baju kebaya yg telah aku beli kt TTC tu... hehhee.. 1st time aku dlm hdup bli baju raya yg udah siap d jhit.. hahahha... nnti2lah aku ltak erk pic tu... xbnyak pun aku posing....
hah, seminar semalam bnyak gak memberi aku n kwn2 pengethuan tntang dunia perniagaan.. hmm, blh bukak bsnes ni kalu ada daya usaha.. mmpukah aku?????.... hehehhee.. niat nk bkak perniagaan tu mmang ada tp tu r... smngat aku ni... kdang2 high... kdang2 low... ntahlah... cmna r laei yg ptut aku buat..
oklah, aku nk bersiap2 dh ni... jap laei dh nk p.. kite ketemu laei... papai....


post signature



1 MeTeoR:

noorafzan.blogspot.com said...

Awak makan gaji dulu la barang setahun dua..
pastu dah ada experience dan modal sikit baru start business..
all da best..

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!