Sidang Meteor

Monday, November 16, 2009

I,Myself n Futsal....

assalamualaikum,kwn2...ape habaq???...bz sngt2 smpai xsmpat aku nk bersihkan sawang2 kt Meteor Garden aku ni...alrite,this night jom nngok serba sdikit aktvt hrian aku smasa aku keje ni...layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......


huhuhuhu....amat2 sedih wase....bahana Futsal,kakiku bengkak umpama kena panahan sang lebah...wakakakaka...ntahlah,cmnalah leh jd cmni padahal nk kata aku tahan bola ngan kaki,xde r juga...hmm,maybe tendangan maut dr Kak Na membuatkan kaki aku takut lalu beliau pun mengecilkan diri...hahahahaha...


side view...hehehehe...sakit bai...jalan pun terhenjut2..ni sebenarnya aku kena 1st main kt Chukai tp minggu ke-2 tu aku belasah laei main....hahahhhahha...org kental katakan....


maaf erk coz pic k'bluran skit...huhuhuhhu..beselah hndset murah...hohohoho...ni kt glngang MesraMall,Kemasik...malm mnggu ke-2...mase ni kaki aku still laei skit...tp akukan KENTAL...


semangatkan kami bermain...walaupun penuh ngan gelak tawa n tahap kelakor tahap cipan kami tetap bersemangat...kt sini ade 4 glnggang sumenye....besar dr kt Chukai laei...

saat nk amik penalti...hahahahha...yg bju kuning tu adlah Kak Na,kuat sukan ni....jgn main2...akbt tndangan dialah kaki aku bngkak....huhuhuhu...

p/s:apa2 pun walaupun kesakitan melanda aku tetap aku,kental n bersemangat still dalam jiwa......ceewaahhh...


post signature


0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!