Sidang Meteor

Thursday, January 7, 2010

..it's coming again...

it's coming again..!!!!!!!!!!!!!!!!
pg tdi, dlm kul 6.30 lbh aku d kejutkan oleh curahan air hujan... aku lihat mmber aku kat tepi tingkap smbil melihat ke luar n gtau "ujan lebat nie... mybe akan bnjir.. jaga2.."
aku bingkas bngun n trus join dia... kami steady laei mase tue sbb air bru dlm lngkang n then.....
aku n mmber trus kuor n pndahkan trnspot msing2... moto aku dekat Blok D n t'pksa kami m'harungi air yg kotor n sdikit berbau itu... hohohohoho...
jom layan pic yg tlah d snap dek mmber aku....

Pagi Yang Gelap n Hiruk Pikuk...









p/s:bnjir kali ini xdelah s'teruk banjir last year....k'dalamannya hanyalah setakat paras2 kaki je...ia mula surut selepas 3 jam kedian...bencana alam ini gak m'buatkan kami xdpt p keje...hahahha.. (alasan sumenye tue...hohohohoho...)


post signature



0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!