Sidang Meteor

Tuesday, March 23, 2010

Bilamana...................

Bilamana kite sakit,Dia sihatkan kite....
Bilamana kite terlena,Dia sedarkan kite...
Bilamana kite terkatup,Dia bukakan kite....
Bilamana kite tersungkur,Dia pimpin kite...
Bilamana kite tersesat,Dia tunjukkan kite...
Bilamana kite terduduk,Dia dirikan kite....
Bilamana.....................


ALLAH......... DIAlah segala2nye ntuk kite....
ALLAH............ DIAlah pemacu kite...

aku tersesat.....
aku terlena....
aku terpejam...
aku kehilangan...
aku kepenatan...
aku keletihan....
aku tersasar....
aku keperitan....
aku terduduk........


tatkala........

mendung menghiasi diriku....

namun.......................

ENGKAU hadir menyinari hidupku.............
ENGKAU terangi jalan gelapku....


YaAllah YaRahman Ya Rahhim............
sesungguhnye Engkaulah tempat segala2nye....
hapuskanlah kesunyianku ini....

....ALLAHUAKHBAR....



post signature




0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!