Sidang Meteor

Thursday, April 1, 2010

D Kala Itu.............

Assalamualaikum,kawan2...ape kabor sume???...arap sihat2 erk...alrte,baru2 nie,2 mnggu lepas aku p Selangor,iterbiu kt Panasonc Shah Alam.. geram xabiz2 laei p aku abaikan.,.duk Selangor 3 hari aku p lak merantau ke Melaka, interbiu sana...dapat tp jauh lak dr umah akak aku... smbil tue,aku ronda2 negeri Melaka...
jommmm.................


pic ni aku amik mase kat Shah Alam, kat Seksyen 17..tumpang umah adik ipar abang aku..pergh,penat,bai...duk umah flat..umaiiiahhh...

ni je aku mmpu snap pic mase kat Selangor..huhu..xp jln2...

hah,ni mase aku p Melaka...ni Haikal,my nephew..kt Zoo Melaka...
Kura-kura Haikal...hahahaha

Bangau oh Bangau napelah kau kurus??..
ni spesis bangau tp aku xtau nama ape..

Croc Hunter.....

belakang tue kandang Kuda Belang...diam je beliau...huhhu

aku ni pndai snap je tp xtau pun nma binatang nie...

kedatangan kami d smbut oleh meke2 ini...

"jom r main2 ngan saya..saya xde kawan ni.."
cian bruang nie.hhuhu

nie kat area p'tnjukkan Gajah tp msa nie Gajah sedang relax..
xde rezeki kami.huhuhu


port cndramata...

p/s:penat berjalan,besar btl Zoo...t'cungap2 den d buatnye..ape2 pun dlm k'INTERBIUAN itu, dapat gak aku cuti2 Mesia...nk dpt keje ni pnuh ngan mslah...huhu namun ia m'gjar kite tntang erti...........KESABARAN.....................xgtu????



post signature



1 MeTeoR:

NAZ said...

zoo sangat bosan skrg kan? haha i baru pergi awal bulan lepas

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!