Sidang Meteor

Friday, May 7, 2010

Terciptanya Ia...

pg td, after Subuh aku p pantai jap.. amik udara n lihat keindahan ciptaan ILAHI.. SUBHANALLAH....
alrite, sambil aku hirup udara segar tue, nyempat jugak aku snap beberapa pic... d sini, pic2 aku dh edit ngan sebaik yg mungkin....
yeeeaaaaahhhh..... jom layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zaaapppppppppppppppppp....

metafora yg penuh ilusi... ahakz... kebetulan ade pic flower.. aku ape laei... hohohoho


tertegaknye ia d situ membuatkan ia berdiri ngan megah....


ia memukul pantai penuh lembut tika ia d landa k'gembiraan..


dua kuntum penuh makna apabila ia bersatu...


kekuatannya terletak d antara tapaknye.... dan t'jdilah stu bentuk yg m'nakjubkan..

p/s:bila ia terjadi, akan terjdilah ia.. snap pic m'beri aku stu kepuasan dan memberi makna betapa indahnya ciptaan-NYA... alrite, jumpa laei... ;)




post signature

0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!