Sidang Meteor

Friday, January 14, 2011

:::Yabedabedu:::

assalamualaikum n salam petang wahai kwn2 SeMesiaku...huhuhu...today is Friday...yeeaahh...nice day ya...ahakz...Alhamdulillah,setelah 4 ari aku offday,ari ni aku msuk keje ngan penuh keletihan n kepenatan..*yeye r tu ruby...ahakz...smpai lmbam mata aku..adoii...xckup tido...xckup tido???...nape erk??...hohohoho....

alrite,baru2 ni kaki aku ni gatal nk p jln2...ahakz...so,I-City dh jd mngsa pertama aku ntuk p'cutian aku awal thun 2011 ini...hohoho...*excted giler nk p...so,dr K.T aku n laie mmber aku ni naiklah bus ngan megahnya p sna...wah..wah...bus 2 tngkat buat aku xsnang dduk...tdo je mnjang s'pnjang p'jlanan tu tp xleh tdo sebetulnye...ayaks...
xnk tulis pnjang2,jom lyannzz...
zuuuppppp.....



hah,ni r I-City,msyrakat Mesia sebut2kan itu..hahaha..ni ptg aku n mmber p buat lwtan xrasmi kjap...meninjau2 sekitar I-City d wktu siang...

pokok yg penuh ngan lampu2 LED..tilik punye tilik,aku ingt daun btl..ahakz...cntik gak erk..salute r kt mamat yg design bnda2 alah cmni...hohoho...


kekejutan sedang melanda minah ni...hahha..aksi model dr Accident Village...hahahaha...


nun,sayup2 megah pkok itu berdiri....huhu..

suasana mlm..amcam??..cntikkn bebola ini..??..hehehee...jenuh tngkuk aku m'dngak ntuk snap pic nie..ahakz...

maaf,yg ni kecik skit coz aku gbungkan meke...hehehhee...


yeeaahhh...finally....superb....


on day way msa nk msuk..dr bwah...

dr tngkat 200...hahahahhaha....


maaf,dik..akak pnjam jap kamu berdua ya ntuk jd model...ahakz...


dh berubah menjd batu akibat derhaka sngt kt ibu bapa...hahahha...

LED yg sentiasa b'gerak tnpa rasa ltih..hahaha..

menara pisa...


excited gile meke b'empat ini...hahahaha...


nk cium org xleh,cium bear ni pun jd r...hahaha..


c n look....who's that??..

suasana I-City..mcm2 ragam mnusia..ahakz...

penat btl mlm tu..smpai blik bilik trus tido tnpa bsuh kaki...ayaks...letih..letih...smpai skang pnat...ahakz..

p/s:sebetulnya bnyak laie pic yg aku xsmpat nk upload..aku rsa dh ckup dh ntuk ari ni...ape2 pun trma kasih kt kwn2 coz sudi tman aku p tmpat indah ini...Alhamdulillah...tercapai hajat walaupun tika itu pnuh ngan kekalutan n mcm2 ragam...hahahahaha..pengalaman mematangkan..ke gane???...lagi jmpa ya...




post signature


0 MeTeoR:

 
METEOR GARDEN,u da best!!