Sidang Meteor

Friday, April 29, 2011

sumenya jd satu

Assalamualaikum...

penat...letih...kelu...bermacam2 pasaan yang ada dlm diri...mainan dunia yg kdang2 buat aku jd leka n lemas...arrggghhhh...!!!!!...sumenya jd satu...

aku inginkan diri-Mu
aku perlukan-Mu
aku xnk sendiri laie
jangan Kau berpaling dariku

aku harap
aku mohon
aku pinta
aku merayu

redhailah ketulusanku
perbetulkanlah segala2nya

ari demi ari
saat demi saat
silih b'gnti ia b'gnti
sudah d sini aku

sumenya menjd satu
aku xnk rugi laie
aku xkan biorkan ia pergi
aku xkan benarkan ia meninggalkanku laie

nota keyboardku:moga aku,kau,dia dan kamu berada d lorong2 yg sempurna.....




post signature


1 MeTeoR:

msredcheesecake said...

muga semua yg kita buat berada dalamlandasan yg betul...amin...

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!