Sidang Meteor

Friday, August 12, 2011

:::Assalamualaikum:::

Assalamualaikum...sudah lama aku tak update n3 kn....ayakz,sejak ada 'pakwe' yg kedua ni,jd 'pakwe' pertama telah ku lupakan...ahakz...nak post n3 LCA pun xde masa...part t'akhir ntuk cerpen itu...huhu...dh b'kurun lama dh cerpen tu siap...huhu...

alrite,kita skang dh pun berada d ari 12 Ramadhan 1432H,cepatnya masa b'lalukn..tup..tup dh hmpir setengah bulan dh kite posekan...tapi pose thun ni tak macam pose yg lepas2...ntahlah nape...maybe pasaan aku...

today...last aku d sini...15/08/2011 ni aku akan mulakan keje d tempat baru...pelbagai pasaan mula terserlah...ntahlah...sayang ntuk tinggalkn kwn2 sekeje aku ni...huhu...tp itulah hidup..

LCA akan m'jergah p'bca tak lama laie...InsyaAllah...

alrite,otak beku minda dh tepu aku undur diri dulu...
belum t'lmbat aku nk ucapkn..

SALAM RAMADHAN BUAT SUME UMAT ISLAM...




post signature



1 MeTeoR:

nAMn mRAr said...

cepat sket update last part LCA tu..lame dh menunggu nim!aihhhh

 
METEOR GARDEN,u da best!!