Sidang Meteor

Sunday, December 2, 2012

:::Song For Me:::

post signature Bismillahirrahmanirrahim....

kekadang kita terlupa yg kita ini hnya menumpang d bumi Allah s.w.t...kekadang kita terleka ngan anugerah dr Ilahi...kekadang kita terleka ngan keindahan alam dr YaRabbi...sungguh kita amat terlupa...

sudah lama aku tak berketup-ketap...kesibukkan yg membatasi membuatkan aku sedikit mengabaikan 'pakwe' aku sorg ini...hehehe..

alrite,ingin b'kngsi satu tjuk lagu...huhu..

Motif Band - Tuhan,Jagakan Dia...


Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku





dia pernah berkata :

"InsyaAllah,selagi d beri kudrat..selagi d beri kekuatan...selagi Allah ingin kita bersama hngga Syurga,saya pasti jaga awak sampai mati..bkan janji tp pasti..."...

"lagu ini selalu sy mainkn n dengarkan d halwa telinga saya dr saat sy melihat awak..."..

Ya Allah,Kau Maha Mengetahui...sesudah aku membuat,sudah masa aku bertawakal pada-Mu...berkati dan rahmati rumahtangga kami...Amiin Ya Rabbal Alamin...

nota keyboardku:bila kita halal bgnya,itulah dia tanda kasih sayang kita padanya...xde janji tp PASTI...

0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!