arrrgggghhh... aku geram tul r.. wireless aku dh daftar last week tapi langsung xdpt login n then pg td aku p ITTU, tanye n then... jeng... jeng... dpt gak aku main tenet ari ni... ahakz... today is Sunday, aku xde clas.. hmm.. nie adalah last week Sya'aban.. beberapa ari laei, Ramadhan akan menjelma... sudahkah anda siap siaga ntuk Ramadhan???.. bagi aku lak, bulan Ramadhan adalah bulan yang mencabar coz bengkel aku akan berjalan seperti biasa... aku harap aku kuat & sabar ntuk tmpuh pelbagai ujian nnti.. InsyaAllah..
hah, aku nak kongsi citer jap nie... pade meke yang nak bace, bace r tp pade meke yg xnk bace tue, aku sarankan cepat2 kuor erk dr my blog... tiada paksaan dalam hdup,k... cmni, pagi tadikan dalam kul 7.45 aku p anto mmber aku p tmpat prctical die.. aku anto ngan vroom2 aku... smpai kat tempat mmber aku prctcal, nak d jadikan citer, tayar my vroom bocor... mmang bngang r.. dh r hndset aku xbawak...sen pun xbawak... yg bwak just I/C, lesen & roadtax je... mne nk cri kedai motor pagi2 bute nie????????.. n then mmber aku gtau kt stu selekoh depan tue ade kdai.. aku tawakal, aku p.. CLOSE... uwaaa.. tp kebetulan kat tepi kedai moto tue ade kilang kecil, aku dekati kilang tue.. n then, ade sorg pakcik tue yg baik ati memberi hndsetnye ntuk aku call mmber aku... yg probnye kwn2 lain nombor sume aku xingt... adus.. parah2.. yang aku ingt hnyelah nombor EX aku... ati aku berkira2 sama ade nk call ye or not.. n then aku kuatkan ati aku call ye n then mntak no tpon mmber ye merangkumi bdak class aku... lpas dpt no mmber aku, tepon mmber aku, plak ye blik kg... last2 aku mntak no kwn aku sorg lg dr ye... mse nk call kwn aku yang last nie, uncle kdai moto tue mai... syukur wei... dh r nk kejar ke bngkel aku yg start kul 8 tapi lepas siap beki moto aku, smpai kat scol aku dlm kul 9.. sampai kat hstel, msuk bilik terus capai hndset... YaAllah, mmang bngang tul... workshop cancel coz xckup org...... arrggghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
tapi xpe, hehehee.. tenetkan ade.. ntahlah, ari ni bagi aku cukup memberi sedikit kesan pade aku.. yelah, xbagi kesan amendenye 1) call EX aku (cmnalah yg no ye je yg aku ingt...huh...) 2) kt kwasan kdai tue aku sorg je pmpuan coz situ tmpat indstri.. (tkut wei..).. 3) balik2 rupa2nye bngkel cncel... (pcut bukan main laei.. 160 km/j tue..)..
p/s: moral this story, lain kali nk p mne2 sila bwak hndset erk!!!!!!!!!
Menerangi dunia
Betapa agung kerajaan-Nya
Lihat pula lah hutan
Sang suria di atasnya
Semua akur pada Yang Esa
Umpama kan sang unggas
Di rimba belantara
Begitulah bandingannya kita
Sungguh kerdilnya insan
Yang diciptakan Tuhan
Ternyatalah Agung Ar -Rahman
Besar niat bahaya
Kita tempuhi jua
Segala perintah-Nya kita laksana
Jauhkan larangan-Nya
Sembunyi atau nyata
Semua untuk faedah kita
Ikhlas kan pada hati
Amal kerna Ilahi
Teguhkan dalam diri kalam Rabbani
Pesanan dari Nabi jadi panduan diri
Hidup dan mati untuk Ilahi
Tiada perkataan layak buat bayangan
Terima kasih pada-Mu Tuhan
Tak terhitung kurniaan
Biara dakwat selautan
Sesungguhnya Kau Maha Penyayang