Sidang Meteor

Monday, April 6, 2009

manusia tak perfect..amat mudah berubah..

ati kcil kite sering t'tnye2kan....
nape org boleh berubah???....
dlm waktu yg singkat je nape prasaan n hati yg b'gelar mnusia ni bleh berubah???........

TODAY
i misz u,suka u..perlukan awak d cc mmang xprnah lekang d bbir...
TOMORROW
sy bz,kredit xde xtpup lg...sy ade keje nk buatlah...plak...

TODAY
"syg duk wat pe tu??",pnjang plak die balas "xde wat pelah ucuk,rindukan ucuklah,kpala ni asyik ingt kt ucuklah..bla lak dpt juper erk"..
TOMORROW
"xde pe..".."x".."ok"..ni je yg die blas ble kite tnya duk wat pe...b'tuah pnye gf/bf..

TODAY
Kalu leh,tiap2 detik nk duk dpan mte kite je smpaikan tv kt depan tu yg tgk die lak.."dr tgk tv baik tgk muka ayang.."..rndu katenye..
TOMORROW
Bila kita datang dekat je... "apa dekat2 ni.. rimas ar..."..pntingkan tv lg dr kite..huhuhu..

TODAY
tiap detik,tiap saat,call n msj..xhnti2 smpaikan mak bapak pun rimas.. sampai adk cakap "kau ni operator telefon ke? asyik jawab call setiap saat?"... dan kita membalas dengan senyuman... "lover aku lah..."
TOMORROW
mate kite sntiase tgk ke skrin hndset..kdang2 b'lari bla hndset b'dering tapi hampa..satu habuk pun xde brta dr die..

TODAY
pergh,msj free yg 500 tu kalu blh nk perabih dlm mase 2 saat je..
TOMOROW
5 saat pun xt'gerak apatah lg 2 saat ntuk perabihkan msj free tu..tatkala mmber b'blas msj,kite sbuk gak tp dlm ati Tuhan je tau..sedih wei..

TODAY
kejap2 si dia msg... "selamat pagi", "selamat tgh hari", "sihat ke", "dah makan"
TOMORROW
8, 9 msg kita hantar, belum tentu dia balas.

TODAY
kejap2 nak peluk... kejap2 nak pegang tangan... sambil si dia berkata "saya nak gengam awak erat2, xnak awak lari dari pangkuan saya"
TOMOROW
si dia berjalan mcm atlet negara... ke hadapan seribu batu... malah siap si dia berkata "cepat ar jalan... mcm siput ar... lembab..."

Semua ni pernah berlaku kan...dan mungkin sedang berlaku...aku,anda,atau sape2 yg slg nyawanye b'dnyut..inilah hakikat..susah nak cari seseorang yang memahami...walau mcm mana pun si dia lakukan..kita still setia kan...walhal, mungkin ada ramai ag yg leh ganti...itulah maknanya "SAYANG"....lagi kita nak lupakan, lagi kita ingat....lagi kita benci, lagi kita suka...lagi kita jauhkan diri, lagi kita rindu kan....nak wat cam ne....redha je la... walau pun terluka..... ....move on.........go on..da best ur life n kmbali pd RABBI..tu je yg sbnar2nya..

0 MeTeoR:

 
METEOR GARDEN,u da best!!