Sidang Meteor

Wednesday, May 20, 2009

Kepercayaanku tetap Satu..


Tanganku kembali menaip, sungguh bingit keyboardku berketup-ketap. Alhamdulillah, jujur aku nak bgtau, ati aku betul2 tenang bile mane aku tatap & baca Kalam2 ALLAH. Betapa AgungNYA Dia.. Subhanallah, aku sedar, aku akui, aku insafi ngan diriku sendiri. Aku amat kerdil berbanding Penciptaku. Tenangnye ati setenang air di kali. Aku harap & berdoa agar ketenangan aku malam ini akan berterusan. InsyaAllah.. Kelmarin hanyalah kenangan, this time ntuk aku berkhayal agar ari esk mengKenyataankan apa yang aku khayalkan.. cukuplah ALLAH SWT sebagai pelindungku, mogaku bahagia ngan cinta YARABBI... ruby tetap ruby, walaupun kadangkala beliau tewas & hampir tersungkur namun, die tak peduli ape orang nak kate.. maki.. hina atau benci die coz DIE TAK KISAH... die tetap stand up & wake up ntuk ari yang mendatang.. sebab die yakin ALLAH adalah penyelamat yang takkan ssekali memungkiri Janji-NYA....


post signature

0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!