Sidang Meteor

Tuesday, July 21, 2009

bersih2kan sawang....

ari ni aku kembli menyibukkan diri kat TATiUC (walaupun xsesibuk manepun).. ari ni jugak aku kembali membersihkan sawang2 yang ade terlekat2 kat blog comey aku ni.. huhuhu.. setelah lama aku gering (korang ingt raja je ke yg layak gunapakai ayat ni,aku pun nk..hehhe..) & terpaksa berehat kat umah (doc suruh aku berehat kat hotel tapi aku xnk sbb takut org kena jngkitan H1N1.. cian lak kat diorng.. biorlah aku sorg yg kena.. hahahaah..)
aku sampai kt scol aku ni pg td.. wah2,rndunye aku kat scol aku ni setelah sekian lama aku meninggalkannye.. haahhahaa... korang nak tau tak nape lame sangt aku xupdate my blog ni???.... jeng..jeng... aku dh dpt d pinang dek anak raja dari kayangan.. hohohohoho.. gumbiranye aku, ibarat dunia ni ana yang punya... wah3x..kuat tul ko kelentong erk,ruby... cececeh...
xdelah,yg sebetul2nye aku baru je shat & Alhamdulillah dr dr virus H1N1.. (BIOR BETUL!!!!)..
mmang xbtul pun.. aku demam je.. demam panazzz... hmpir semnggu lbih aku kena
dek virus demam ni.. xleh bngun Tuhan je tau.. tp aku xselsema pun..
tp korang nk tau tak???... (mestilah nk taukan..).. sepanjang aku sakit tu kan..
hmm,bnyak benda dari kesakitan tu aku perolehi.. aku dapat.. aku hayati.. aku fikir.. aku renung... Subhanallah... sumenye ade hikmahnye yg tersendiri... betapa Besarnye Kuasa Allah Ta'ala.. aku rasa amat amat amat kerdil sesangat d cc Tuhan.. betapa hinanye aku.. betapa kerdilnye aku.. betapa lemahnye aku.. dulu aku sihat,Allah tarik... dulu aku boleh berjalan,aku boleh cakap.. n aku boleh buat ape sahaja tapi bile aku sakit...baru aku sedar... yg dunia ni hanye pinjaman... sepanjang aku sakit itu jugaklah,kasih sayang seorang ibu amat amat membuatkan aku tersentuh... terharu.. itulah ibu kite.. fikir2kanlah...
so,this day lepas aku sihat ni..aku nk jaga betul2 kesihatan yang Allah anugerahkan pada aku ni.. aku xkan sia2kan kehidupan muda aku ni.... cewah........... korang pun kenalah jaga & hargailah kesihatan kita... badan yang sihat akal pun mantap,beb...
banyak benda gak ( pic2 mase demam aku.. sempat laei tu aku snap pic..hehehee..) aku nak kongsi2 ngan para pengunjung2 aku ni tapi mase tak mengizinkan.. InsyaAllah, ade mase aku citer... tu pun kalu aku ingtlah... muahahahhahaa...
alrite... c u again... adiooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................


post signature



0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!