Sidang Meteor

Wednesday, July 22, 2009

YaAllah,tolong aku..

tika ini, atiku seakan2 meronta dan berbelah bahagi... perasaanku kacau, jiwaku bilau.. bila d landa musibah, hati yang gagah mula rebah.. ntahlah kenapa.. hmpir seminggu, ati aku rase tak sedap.. wajah seseorang yang dah lama aku lupa dan hapus, kembali menerjah dalam fikiranku ini (bukan ex aku apatah arwah Amin..bukan meke..tp seseorang...).. die sedang mengganggu fikiran aku.. ati aku meronta2 ingin berjumpa ngan ye.. nak sangat2 jumpa dia ntuk SATU KEMAAFAN... aku ingin memohon sejuta KEMAAFAN dari hamba Allah sorang ni.. aku rase amat bersalah yang amat pade dia.. ntahlah nape, baru sejak dua menjak ni aku rase sesuatu.. ibarat bebanan batu yang amat berat yang dah xlarat untuk aku tanggung...
dimanakah kau berada?????????????????........ Allahuakbar...

YaAllah, seandainya aku yang bersalah aku mohon seribu permintaan agar pertemukanlah aku dengan insan yang telah aku memainkan perasaanya, seorang insan yang telah aku menipu perasaannya. YaAllah, perkenankanlah hasrat murniku ini. sebelum ku menutup mata untuk selama2nya, berikanlah aku satu peluang untuk menebus segala dosa2ku terhadapnya. YaAllah, Tuhan Yang Maha Mengetahui segala2nya, aku berserah harap hanya pada-Mu.

p/s:aku arap impian murniku d tunaikan sebelum aku pejam mata. amat seksa bile kite rase bersalah yang amat pade seseorang. hanya Allah yg tahu camna perasaan tu. Subhanallah... perit dari putus cinta laei.. ntahlah tapi dua2 same peritnye.. adakah permintaanku d makbulkan??... tolong aku,YaAllah,pertemukanlah aku ngan insan ini....Amin YaRabbal Alamin..


post signature



2 MeTeoR:

noor afzan said...

semoga doa ruby dimakbulkan Allah.
InsyaAllah..

Fadhlah said...

ha....banyakkan bersabar ek..

 
METEOR GARDEN,u da best!!