Sidang Meteor

Thursday, May 28, 2009

Benchwork oh Benchwork...papai..

yippie, Alhamdulillah.. last day ntuk Benchwork.. tapi sdikit aku terkilan sebab yang aku punyer xsepenuhnye perfect... uwaaaaa... belok sekali yang aku punyer.. berminggu2 aku buat tapi hanye itu je yang mampu aku lakukan.. hahahaha.. tu r,kan en mad dh cakap wat penuh tawaduk & khusyuk.. ni tak, lepas siap sikit, mula r aku ni p usha2 kat org pnyer workpiece... Allah, slow molek aku.. ahakz.. tapi xpelah janji aku buat tanpa sebarang pertolongan orang (padahal ade gak..).. last day, punyer r bingit aku punyer kawan2.. bese r, dah sebut ari last memang keOTAIAN kami akan terserlah.. wakakaka.. walaupun aku pernah buat benda ni tapi kalu dah 5 tahun tinggal, orang pro pun down,beb.. 2 weeks kami 'bermain' ngan kikir, tukul, drilling, jingle-saw, punch & others, akhirnye berjaya gak kami melaksanakan misi walaupun hanye 2 org jew yg perfect. (tapi xde r perfect mane pun..hehehehhe..)..aku dapat belajar r ngan penuh mendalam lagi.. this night aku tak sempat nak letak video & pic coz ade prob download.. Allah, slow molek wireless kat scol ni... c u erk... aku show my workpiece yang amat 'hencem' & 'cute' next time erk... ahakz... adioz...



post signature


+ Continue Next Time

1 MeTeoR:

Anonymous said...

cepat2 upload work 2 ruby..nk tgk gak keja tgn ruby stelah behempas pulas mnyiapkan nya..

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!