Sidang Meteor

Monday, May 11, 2009

bored..

malam ni aku menaip laei (01/05-23:17 pm)...jemu??..pernah kawan aku tanya "kau ni ngadap laptop 24 jam,mata kau ni xpenat ke??.."..pnat tu mmang pnat tp kite ni kalu dh
minat sesuatu tu,terjun gaung pun sanggup (ish,aku sanggup ke??..)..hmm,this night aku nk bebel ape erk??..idea...idea...idea...come on.... hah,aku nk kngsi 1
citer r kt korang sume..blh tak??..korang nk dngr tk??..(tu nmpak,aku tgk rmai yg kpalanye angguk2..hehehehe).. alrite... toce2... nk kte citer ni klkar xde r
jugak..serius??..half half r..(mingong my english ork..).. ok2,aku xnk bazirkan time.. aku start erk..
satu ari tukan,when i walk walk at road my village tu (korang tau ke kg aku kt mne??..)..meh aku pelankan,kg aku ni front france,besides japanese and between
australia..kalu korang xjumpe gak,aku xtau nk kate cmne r..dlm google map ade beb..try cri erk..ok,aku cntinue my story erk.. mase aku best2 jalan tu,mate aku
ni yg mmangnye dh gatal tertancap pada sesuatu d sebalik rook (semaklah).. my heart dup..dap..dup..amende tu??.. mula r my mind ni think yg bukan2.. aku m'cngkung
smbil mate aku ni mcm nk juling dh..aku kuit ngan batang kayu yg ade by side my ni.. time aku kuit2 tu, terpocot aku d buatnye.. korang nk tahu ape bnde..??..
hmm,hampeh..rupa2nya anak jran aku (4 tahun umur dia..tnggi dia,agak2 aku hmm,ade r lam 105 sm kot..tul tk ni??).. aku ask die "cmna aisyah ade lam tu??..wuat
ape??..".. "aisyah main ari2 ngan kak.ari td aisyah unggu kak ari aisyah.pastu aisyah umpe papa.."..."papa??"..aku mengaru kpala aku yg xgatal ni.."aisyah
jmpa papa kt mne??.."aisyah umpe alam tu"smbil jarinye menunjuk ke arah semak td.aku mkin keliru.."dh tu papa ckap".."papa xakap ape2 pun.papa tu arah kt aisyah.
aku mkin keliru.."meh tnjk kt akak mane papa tu"..aku memimpin tngan c kcil tu.."hah,mne papanye?".."adi ade sni,papa tue ade mama lain"..adus,kpale aku
mkin pning..aku m'nepuk dahi..(panadol oo panadol).."mama lain".."aisyah ckap btul2,kan xpsal2 papa n mama aisyah gduh nnti.aisyah nk ke tngok papa n mama
aisyah gduh?'...bdak tu menggelengkan kpalenye.."kak..kak..tu papa"..aku menoleh.."mane?".."tu"..mne ade papa die kt stu??..sekumpulan ayam ade r.. "mane,aisyah?"
"tue".."tue,engok papa die ngan mama die.adi papa die marah mama die.aisyah epor batu kat papa die.adan uke kt papa die"....olos,aku menepuk dahi aku...
aku terduduk smbil terbahak2 gelak..rupe2nye papa yg bdak kcik ni mksud td ialah bapak n ibu ayamlah..adus..blh die smakan ayam tu ngan papa n mama die tu..
kang kalu gtau kt parents die ni cnfirm diorg ni kcik ati...hahahahhaaaa..................
citer ni sbnarnye xmsuk dek akal..aku sbnarnye very2 bored..fikiranku buntu..mindaku tepu..otakku berkepu-kepu..jdilah driku BuTePu...damn it!!!...
idea xdelah wei...puas jenuh aku cri...blurp..blurp...blurp......


- Xde Dah...



0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!