Sidang Meteor

Monday, June 15, 2009

Aminfaidzul Alias..Bertahanlah..YaAllah..

nak N3 bab2 lain aku xde mud.. ntahlah.. lepas maghrib tadi, Amin berada dalam tahap kritikal.. tapi Alhamdulillah, umur ye masih panjang walau tak sedar laei... aku hanye mampu berdoa & bersujud moga Allah SWT selamatkan ia.. seharian aku menangis.. jiwa aku kacau sangat2... bermacam2 perasaan yg hadir ke ruang minda aku ni.. aku s'akan2 ingin ke sane ntuk lihat keadaan Amin namun ku akur ngan keadaan.. mesti Amin xnk lihat aku terus bersedihkan??.. aku xde mud rase this time.. aku perlu kuat.. aku perlu tabah sepertimana aku tabah & kuat mase kehilangan seseorg dulu.. namun, aku begitu takut ntuk kehilangan kali kedua.. Amin, aku tak tahu dah nk dscribe cmna kisah2 silam laei tntang dia ni.. aku xnak korek lg kisah2 scol, kecik2, n yang silam.. bagiku yang penting skang, ye sedar & senyum kepadaku seprtimana ye snyum padaku 2 mnggu lpas..


post signature



0 MeTeoR:

myfreecopyright.com registered & protected

 
METEOR GARDEN,u da best!!